Botarse ao monte (‘anem a la muntanya’)
Una porta que s’obre durant un curs de pandèmia Paulo Nogueira Porto CEIP As Covas-Meaño. Meaño (Pontevedra) L’any acad...
27 llunes i una pandèmia després
Iraide Ortiz San Vicente Escola pública d’Urduña (Biscaia) Ivan Tellaetxe Ulesi Caminant permacultor. Delika (Àlaba) Renaturalitz...
Integració de l’entorn: generant oportunitats d’aprenentatge
Ricard López Muñoz Institut Escola Barnola. Avinyó (Barcelona) Quan l’educació va més enllà dels murs del centre e...
La renaturalització: el començament del procés regeneratiu de centre
Maria Laura del Tento Arquitecta i dissenyadora en permacultura. Barcelona Tota la problemàtica relacionada amb l’allunyament dels éss...
Pedalem junts (Pedaleamos juntos)
Camí de l’aprenentatge, joc que flueix amb amor
Enartze Larrakoetxea Arkarazo Iraide Ortiz San Vicente Escola pública d’Orduña (Biscaia) Ivan Tellaetxe Ulesi Caminant permacultor. De...
¿Qué papel relevante debe jugar la educación en el contexto de la crisis planetaria actual?
¿Qué papel relevante debe jugar la educación en el contexto de la crisis planetaria actual? Alberto César Croce Educador popular y...
Coliderar des del futur que s’albira
Pilar Calçada Balcells Associació 8 Colors. Santa Coloma de Queralt (Tarragona) Mamen Artero Borruel Arquitecta. El Globus Vermell. Barce...