El projecte plurilingüe i intercultural de l’escola catalana
L’evolució en els usos lingüístics i el nou context sociolingüístic requereixen una modificació del model ...
De l’ús i la menció a la consciència de la llengua
De l’ús i la menció a la consciència de la llengua Entre la funció metalingüística i la metacognitiva Alice Casta&...
Lo que mi canción favorita dice de mí
Estacions d’aprenentatge: Una proposta per cooperar i aprendre
Aquest article presenta una experiència de treball amb estacions d’aprenentatge a primària que constitueix una estratègia m...
La psicomotricidad y sus vinculaciones sociales e individuales con bases de pedagogía ALMUMC
De pal, d’impremta o lligada?
El debat sobre quin tipus de lletra s’ha de prioritzar en l’alfabetització inicial està en plena efervescència a l&rs...
El desenvolupament oral a l’aula de preescolar
El desenvolupament oral a l’aula de preescolar Grup Semillando* En el present article s’hi exposa el resultat d’una investigació...
Evaluación del aprendizaje socioemocional y artístico