Aproximaciones teóricas a la producción escrita: de la codificación a la práctica letrada
Rebots que eduquen
El Vinyet de Solsona és una escola de nova creació arrelada al seu entorn, propera a les famílies i preocupada per mantenir un esperit...
¿Pedimos peras al olmo?
ContextualizandogitanaPartimos de una situación "compleja" (en el CAES), en la que existe un eterno debate sobre nuestra tarea educativa...
Els rols i estereotips de gènere a l’àlbum il·lustrat
Proposta metodològica d’aula Aránzazu Sanz Tejeda Universitat de València La reflexió a l’aula sobre aspectes de g...
Enterrats en trastos
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Del papel a la pantalla y del aula a la nube. Ideas para dinamizar la expresión escrita en secun...
L’alfabetització: Un dret per a tothom
Aquest escrit tracta sobre l'experiència educativa del programa «Parlem-ne», promogut pel Consell Comarcal de l'Alt Penedès i centrat...
La educación literaria e intercultural en la construcción de la ciudadanía
En las últimas décadas, el acelerado incremento de los movimientos migratorios, como consecuencia directa de la globalización, ha desv...