Vet aquí una vegada, un nou temps…
L'educació de les noves generacions sempre respon al context històric que ens ha tocat viure. La vida ens empeny endavant. És un movim...
Un món de persones comprenent el món
La participació de l'escola en el II Simposi d'Innovació Educativa INNED2 va ser una oportunitat per explicar l'escola juntament amb to...
De l’estancament i la queixa a la inciativa i el canvi: El desenvolupament professional dels doce...
No farem cap descobriment si afirmem que un dels reptes, per excellència, dels docents és procurar que tot el seu alumnat adquireixi el...
Notícies d’interès
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Conviure i compartir la iniciació esportiva
El present article sintetitza una experiència pionera i innovadora en inclusió en la pràctica d’activitats d’iniciaci...
Europa, sense fronteres? Projectes a l’aula a partir de problemes socials rellevants
Tot seguit es planteja un projecte enfocat a l’alumnat del cicle superior de primària que consta de dues parts: una recerca cooperativa d...
Descobrir el goig d´escriure
L’expressió escrita és una estratègia fonamental en el desenvolupament de l’aprenentatge a l’educaci&oacu...