Bastint ponts entre la neurociència i la innovació educativa
La unió entre la neurociència i l’educació té el propòsit d’integrar el funcionament del cervell i dels...
Amb el menjar, no s’hi juga
Els alumnes i les alumnes de sisè d’educació primària del CEIP Manuel González Martí, de Benifaraig (Val&egra...
La vida quotidiana a l’escola
El procés de formació comporta regular les dificultats i els obstacles que tot aprenent va trobant al llarg del camí. Per fer-ho,...
Aprendre a prioritzar
Per poder gestionar el nostre temps de forma adequada hem de saber prioritzar totes les activitats i tasques que hem de realitzar. Priori...
Una corona va caure del cel
Què significa tenir poder? Reflexionar sobre aquesta qüestió pot ser més senzill si es convida a fer-ho per mitjà de ...
Venjança o perdó?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Algunes nocions essencials de sociolingüística per a docents de primària i secundària
Aquest article s’adreça als docents de primària i secundària i vol presentar, de manera sintètica, alguns dels conce...
Poesia catalana contemporània, territori i educació
En els darrers anys, han augmentat les rutes literàries arreu del territori català. Generalment, han estat patrocinades per institucions...