Jon López: «Els continguts han d’estar al servei del desenvolupament de les competències»
Acabem l’any posant la cirereta a aquest pastís de retrats amb Jon López. I és que els deu anys que ha dedicat a la doc&egr...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Viure la història a través del joc
La ludificació és cada vegada més present a les aules de secundària. Hi han contribuït les darreres aportacions de la...
Crear disposició d’aprendre i d’afrontar un món canviant
Els sistemes educatius no s’han d’erigir com a garants de sabers apresos, sinó de la disposició d’aprendre i d’a...
Qui cuida, si no es cuida, no pot cuidar
Fa poc, una mare que tenia una filla acabada de néixer que havia hagut d’estar durant molt de temps a l’UCI infantil em va regalar ...
Per què vas triar ser docent?
Aquesta secció té com a objectiu recollir les diferents perspectives d'alumnat i professorat sobre un tema d'actualitat....
Nova llei, velles disputes
Va de… comprar i comprar, i poc temps per oferir
Del que dic i penso que faig… al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip… i que veritablement fem. De fer sense pensar&helli...