La psicomotricidad y sus vinculaciones sociales e individuales con bases de pedagogía ALMUMC
L’ús de mòbils a l’institut
Hem de permetre els mòbils a l’aula, limitar-ne l’ús o prohibir-los? En un exercici de reflexió, alumnat i professora...
De pal, d’impremta o lligada?
El debat sobre quin tipus de lletra s’ha de prioritzar en l’alfabetització inicial està en plena efervescència a l&rs...
Recursos per a la pràctica: La seguretat afectiva a l´escola
Evaluación del aprendizaje socioemocional y artístico
L’avaluació dels aprenentatges competencials
En aquest curs 2018-2019 ha entrat en vigor a Catalunya l’ordre d’avaluació que té la finalitat de comprovar el grau de cons...
Activitats emocionants que transformen aules
En aquest article comparteixo amb vosaltres l’activitat «Dins meu viuràs per sempre», realitzada durant el curs 2019-2020 amb...
Pistes per a l’avaluació: Detecció: quan cal preguntar-se per què un infant fa el que fa?