Un dia és un dia? Que el clima no pagui la festa!
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
De l´escola infantil Turtziozko Eskola, del CEIP Teresa Íñigo de Toro i del CEIP Pedro Garfias
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)
10 idees clau. Neurociència i educació: Aportacions per a l´aula
Célestin Freinet, un animal polític i pedagògic
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
El jo-pell i les extensions del nosaltres
INTER-ACCIONS és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada i vida de relació: facultats d’edu...
El musicograma como recurso de notación musical no convencional en musicología
Professors de secundària: més enllà dels continguts
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar amb una situaci&...