La inclusió. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Carta per començar el curs (2)
La professora respon a l’alumne que li ha escrit una carta. Arribem a pactes, vosaltres voleu saber i jo vull que descobrim junts. Intent...
Material complementari: Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
Il·lusions i desil·lusions. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
Taller de teatre fòrum a l´institut
Al present article hi mostrem una experiència que, basant-se en la metodologia de treball del teatre de l’oprimit i el teatre fòru...
Família i escola, una complicitat imprescindible
Les escoles que posen tot el seu esforç a oferir oportunitats diverses per a l’aprenentatge i que creen llocs motivadors, segurs i en els...
Intervencions de dinamització lectora des de la biblioteca escolar
El present article, basat en part del contingut de la tesi doctoral La lectura a secundària: Un cas pràctic de dinamització lectora a ...