Leer y escribir en una clase de educación infantil
Construir la no-violencia en la etapa de cero a tres
AA.VV. Con frecuencia nos alteramos por el exceso de impulsividad de algunos niños y niñas. Su inhibición excesiva también debe oc...
LLIBRES
Abus DÍEZ NAVARRO, M.C. Alicante. Iglú, 2021 La Mari Carmen escrivia al capítol 7 de l’entranyable Els plats s’assemblen a ...
La riquesa de la vida
Som part del problema, però també som part de la solució. Cal que replantegem el nostre model econòmic i el nostre estil d...
L’embolcall sonor
Perill al rusc!
A continuació, presentem una activitat per treballar l’argumentació sobre un problema sociocientífic mitjançant l&rs...
Aportació de la intel·ligència cineticocorporal al treball per projectes: «Els castells»
En aquest article, hi volem donar a conèixer l’experiència psicomotriu amb infants de 3 a 6 anys, durant la qual un projecte escol...
Picasso i el cubisme
L’escola ha de promoure un contacte obert amb les propostes artístiques contemporànies, estimular els infants amb la diversitat de...