Tant de bo que algun dia sigui avui
Són les tres de la tarda, els nens i les nenes comencen a entrar a l’escola i, com és costum, es van saludant mentre deixen les se...
Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
Eva Aguado, maestra y colaboradora de la FMRP de Madrid. «¡Así es la vida!»
Per arrodonir: Conversar, dialogar per entendre el món
PER ARRODONIR Conversar, dialogar per entendre el món La conversa en petits grups a l’aula SÁNCHEZ-CANO, M. (coord.) Barcelona. Gra...
És equitatiu el nostre sistema educatiu?
Psicomotricitat i vida quotidiana
El present article vol donar a conèixer el procés de reflexió portat a terme per l’equip educatiu del CEIF Joaquim Blume, d...
La construcció d’idees sobre el pla cartesià en infants entre 5 i 7 anys
Els continguts d’orientació, localització i relació entre variables són conceptes abstractes que requereixen un treb...
Llibres. Trobades. Webs