Quan l´escola és de tothom i tothom és l´escola
Quan l’escola es troba en un context d’alta complexitat, el treball que s’hi faci haurà de partir de la convicció que ...
De la realidad al juego simbólico, y del juego simbólico a las matemáticas
Frato
La petjada ambiental d’un infant a l’escola bressol
Gràcies a aquest estudi, coneixerem quins són els consums d’energia, aigua i materials, com també les emissions d’efe...
Deixar anar cotxets per una rampa: Treballem el moviment i la velocitat
L’activitat que presentem, que, en principi, sembla molt lúdica, consisteix a deixar anar diversos cotxets de joguina per una rampa des d...
¿Qué nos dice la investigación científica?El aprendizaje socioemocional y los conflictos en la es...
¿Qué nos dice la investigación científica? Aprendizaje social y emocional Consigna de la evidencia Tener presente el estado emocio...
La corporeïtat dels docents d’educació infantil té relació amb la seva pràctica educativa?
Malú Orta Cano, moviment Conspiració Educativa. “Som persones humils i amb una gran força: el ...
La Malú Orta Cano i els «conspiradors» somien una escola bella, acollidora i real, molt connectada amb el món: «una es...