Unes pràctiques mat3màt1ques
Experiència d'una alumna del pràcticum.
Orientacions per al professorat i material per a l’alumnat: Parlar, escoltar, llegir, escriure i ...
Identificar les emocions a l’escola bressol: «Avui estic contenta»
Per educar els infants, cal donar lloc a l’expressió de les emocions, atès que són la base afectiva dels éssers huma...
L’emoció de la lectura, l’emoció de la trobada
Trabajar, comer, vivir
Usando Scratch en secundaria
Contextualización de la experienciaMuchas veces los educadores y las educadoras nos encontramos frente a la disyuntiva de impartir, simp...
Va de… No ho sé! No puc!
Va de... No ho sé! No puc! Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... i fem. De fer sense ...
Amb bona energia
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...