Art i joc per tornar a l´escola
De l’observació sistemàtica de l’activitat dels infants a la reflexió sobre l’organit...
En aquest article es descriu el procés d’observació sistemàtica portat a terme per analitzar l’activitat d’infa...
«Jo també vull que mirem el meu llibre!»
L’experiència del llibre blanc la duem a terme a l’escola La Llacuna des de fa vuit cursos i està basada en una proposta de ...
Lazarillos de palabras y el club de los sabuesos
La tira
Las expectativas y el rendimiento académico en el aprendizaje del inglés
ContextualizaciónSegún Barca, Peralbo y Porto (2011, p. 343), aprender significa, para un estudiante, llegar a un encuentro de aprendiz...
Trobades
Congrés d’Innovació Educativa de la Universitat de Sevilla – InnovarUS Sevilla, 14 de novembre de 2022 Al Congrés d’I...
COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
Programa EduCare: educació i cura en la primera infància Els primers mil dies de les nostres vides són crucials. La neurociència h...