Parlar per parlar. Donem sentit i significat a la rotllana
En aquest article d'opinió, Maria Teresa Sogas reflexiona sobre la importància d'afavorir la parla de proximitat en el petit g...
El joc dels grups d’aliments
Com a part d’una unitat didàctica en què s’hagin treballat els grups d’aliments, aquest joc pot servir com a activitat...
Educació física emocional
Mitjançant aquesta proposta didàctica, pretenem donar una idea general del que seria una educació física emocional. Intent...
Los criterios de evaluación, un elemento esencial en el proceso de autorregulación del aprendizaje
Què podem avaluar a l’escola?
PISTES PER A L’AVALUACIÓ Grup d’Investigació Hazitegi S’ha parlat al monogràfic sobre el fet que tradicionalment s...
El llenguatge oral: Dit i fet
L’escola s’ha de transformar. Ha de donar resposta al canvi a partir de l’empoderament dels seus infants mitjançant la dotaci...
Patraix amb ulls d’infant
Es presenta un projecte que vam portar a terme el curs passat a l’Escoleta Infantil El Trenet Cooperativa Valenciana. Un projecte que nai...
Alteritat
Ens hem plantejat mai, mestres i famílies, per què els nostres infants han d’anar a l’escola? Potser estem tan acostumats qu...