Límits i oportunitats del marc normatiu espanyol en els espais exteriors dels centres educatius
Mariona Genís Vinyals GREDITS, Bau, Uvic. Sòcia d’Arquitectura Genís Planelles La incorporació de la natura a l’espai ...
El retorn a la natura des d’una perspectiva historicoeducativa
Jordi Garcia Farrero Universitat de Barcelona Aquest text traça un itinerari que comença amb Rousseau i que s’acaba amb el moviment de...
Raons i idees per desenvolupar un currículum ecosocial
El paper de la natura en el camp educatiu: aportacions des de la neurociència
Marta Portero-Tresserra Universitat Autònoma de Barcelona Els estudis realitzats en l’àmbit de la neurociència en relació am...
Naturar els espais d’aprenentatge
Pilar Calçada i Balcells Associació 8 Colors. Santa Coloma de Queralt (Tarragona) La renovació pedagògica actual és inherent ...
Per què urgeix la renaturalització dels espais i dels temps educatius?
Mamen Artero Borruel Arquitecta. El Globus Vermell. Barcelona Pilar Calçada Balcells Associació 8 Colors. Santa Coloma de Queralt (Tarrag...
Ramon Font i Isabel Sánchez ens parlen de l’impacte de l’autonomia de centres sobre la gestió d...
Hem reunit aquí les aportacions que ens han fet Ramon Font (R.F.), portaveu nacional d’USTEC, el sindicat de docents amb més repre...
Autonomia de centres, reptes i oportunitats dels darrers temps
Els conceptes autonomia de centres i retiments de comptes sempre han anat indissolublement units. No es pot concebre, des de la responsab...