El dret a una formació de qualitat
El joc de rol com a estratègia per ensenyar a argumentar a ciències
Aquest treball mostra els avantatges d’instruir els mestres de formació inicial en el joc de rol com una estratègia útil pe...
Madrid: guia Patios silvestres, renaturalitzant els patis
María Álvarez Nistal Departament d’Educació Ambiental. Ajuntament de Madrid Alberto Slocker Barrio Educador ambiental del program...
Mercè Roca, Marta Cerón i Júlia Corretti: «A la nostra escola impulsem maneres diverses de mi...
L’escola Jaume Miret, de Soses, poblet lleidatà de menys de dos mil habitants, necessitava un canvi. Així doncs, el mes de juliol ...
Avaluació intencional
Tot el que està relacionat amb l’educació té un component intencional. Ensenyar i aprendre són intrínsecament...
Lleida: espais que eduquen, patis per a tothom
Un projecte col·laboratiu de transformació educativa de patis Comissió promotora del projecte Espais que eduquen, patis per a tothom* P...
Compartir responsabilitats per millorar l’educació
En aquest article d'opinió, Jesús Manso Ayuso reflexiona sobre la necessitat, avui més que mai, del compromís compartit de...
Notícies d’interès