Què vol dir ser una persona refugiada?
L’objectiu d’aquest article és presentar una experiència de la utilització d’històries digitals a l&rsqu...
La natura ens acompanya
Marta Secall Roca EBM Xiquets i Xiquetes. Valls (Tarragona) Les dues escoles bressol municipals de la ciutat de Valls, acompanyades per d...
L’ús de la Viquipèdia a l’educació primària: complexitats i reptes
Sovint, i amb l’objectiu de treballar la competència digital, demanem al nostre alumnat que utilitzi la Viquipèdia per cercar i co...
Baamboozle, una eina que dona molt de «joc»
Baamboozle és una eina TIC accessible a totes les aules i mitjançant la qual es poden crear jocs de preguntes en equip i altres activita...
Aprenem a l’exterior
Nídia Fargas Solís Escola Sant Ignasi. Manresa El nostre projecte educatiu entén els espais exteriors com a zones noves d’ensenya...
El mar, una propuesta interdisciplinar
Pongamos que hablo de interdisciplinariedadLunes 15 de octubre de 2007. A pesar de que el levante azota con fuerza el litoral ampurdanés...
27 llunes i una pandèmia després
Iraide Ortiz San Vicente Escola pública d’Urduña (Biscaia) Ivan Tellaetxe Ulesi Caminant permacultor. Delika (Àlaba) Renaturalitz...
Material per a l’alumnat: 3, 2, 1… Reporters en creació!
3, 2, 1... Reporters en creació! és un projecte on s’elabora un programa de ràdio pensat i dirigit per l’alumnat. Els...