Mirando atrás, con agradecimiento
Después de casi veinte años trabajando con el proyecto Filosofía 3/18, debería ser capaz de contar alguna experiencia significativa, ...
El giro lingüístico y el giro práctico en la educación filosófica
Al llarg d’aquest capítol s’analitzen alguns canvis en l’orientació de la filosofia actual que s’han anat incorp...
Una sesión de «La descoberta de l’Aristòtil Mas»
Las competencias básicas y la enseñanza de las disciplinas filosóficas
En aquest capítol es vinculen els objectius de les diverses matèries filosòfiques de l’educació secundària ob...
Un currículo posible
GrupIREF (Grup d'Innovació i Recerca de l'Ensenyament de la Filosofia [Grupo de Innovación y Búsqueda de la Enseñanza de la Filosofí...
El nuevo contexto sociocultural de la educación filosófica
El capítol presenta una reflexió sobre el context social i polític i com alguns dels canvis de les últimes dècades ...
Filosofar con adolescentes
Aprender a filosofar Para Matthew Lipman, los niños y los jóvenes, especialmente los adolescentes, son filósofos innatos porque están...
Las materias filosóficas en la Ley Orgánica de Educación: descripción y valoración crítica
Aquest capítol exposa breument el marc legislatiu amb relació a l’ensenyament de la filosofia, analitzant el significat i la valor...