Els cent llenguatges de les flors. Treballar la competència lingüística
A la poesía no hay quién la pare
Recursos per a l’aula: Fonètica, pronunciació i entonació catalanes en accés obert
Pàgines web per a l’aprenentatge autònom de la fonètica i la pronúncia del català.
Reflexió: Biblioteques escolars per moure el món
Biblioteques escolars per moure el món Francisco César Díaz Rey En aquest article s’hi revisen diverses metàfores especialme...
El suïcidi, un problema social que es pot prevenir
El suïcidi, un problema social que es pot prevenir Dolors López Alarcón Abordar el suïcidi en l’àmbit educatiu ha esdev...
La recomanació de…
Àngels S. Amorós Professora a l’Escola Oficial d’Idiomes d’Elx (Alacant. País Valencià) magelsa2@gmail.com QU...
Per una lectura crítica
De l’input comprensible a la producció en L2 en un entorn Moodle
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada La interactivitat del qüestionari Moodle i la multimodalitat de Genially ens ajuden a g...