Contextos d´activitat, experiències d´aprenentatge i trajectòries personals
Les experiències d’adquisició de coneixements que viuen els infants i els joves quan participen en múltiples contextos d&rs...
La personalització de l´aprenentatge escolar, una exigència de la nova ecologia de l´aprenent...
L’article introdueix la visió de la personalització de l’aprenentatge escolar, que constitueix el teló de fons del do...
Arca, una proposta per fomentar la lectura a l’aula
Aquesta proposta pretén aprofitar el caràcter social i lúdic de la lectura per millorar hàbits que inci-deixin en la competència lec...
La videoressenya, una proposta plural i reflexiva per a treballar les lectures
Proposem elaborar una ressenya de la lectura realitzada trimestralment enregistrada en vídeo, així aconseguim una anàlisi en profundit...
El foment de l’expressió escrita mitjançant la publicació d’un llibre col·laboratiu
Aquest projecte consisteix en la publicació d’un llibre amb les millors redaccions de l’alumnat de 1r de secundària. Un cop tenim e...
De l’input comprensible a la producció en L2 en un entorn Moodle
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada La interactivitat del qüestionari Moodle i la multimodalitat de Genially ens ajuden a g...
Aprenentatge en entorns virtuals
Consigna de l’evidència Continguts d’aprenentatge de l’evidència Els entorns virtuals d’aprenentatge exigeixen dissenyar i plan...
Ressenya
Diàlegs sobre art, educació i compromís MASGRAU JUANOLA, M. (coord.) Barcelona. Graó, 2021 La sensibilitat artística és ...