Les activitats quotidianes i la personalització de l´aprenentatge en l´educació infantil
La personalització de les activitats de la vida quotidiana a l’escola esdevé imprescindible per garantir el benestar de les criatu...
Un nou 8 de març
De pati a jardí, l’espai com a tercer docent
Mercès a l’esforç de tota la comunitat educativa del col·legi Lourdes FUHEM, hem transformat el pati de l’escola infa...
Patricia Gomendio, actriu i dramaturga: «El teatre és un agent de canvi capaç de transformar real...
Una autodefinició: Creadora d’espais on transformar-se en agents de canvi individual i social. El millor de la teva professió: Contrib...
Aprenentatge servei i personalització a l´IES Miguel Catalán
Des de fa cinc anys, l’IES Miguel Catalán ofereix diversos programes d’aprenentatge servei que combinen la realització d&rsq...
Projecte Sense murs
Les aules del projecte "Sense murs" es van crear l’any 2015 i actualment impliquen l’alumnat i el professorat de primer, segon, tercer i ...
De dentistes i cardiòlegs. O es tracta de coordinació?
Antonio A. Márquez Ordóñez Mestre de pedagogia inclusiva Blog Si es por el maestro, nunca aprendo https://siesporelmaestronuncaaprendo....
Dispositius mòbils i personalització de l´aprenentatge
La Manresada és una gimcana en què participen diversos centres i mitjançant la qual l’alumnat explora i coneix la seva ciut...