Els actors comunitaris davant la personalització de l´aprenentatge
Llegim i creem a partir del món poètic de Brossa
Una de les funcions de la lectura i de l’escriptura és la de promoure el gaudi entre les persones que les practiquen, i treballar a parti...
La lectura en veu alta: porta d’entrada de la literatura a l’escola
Elisabet Clapés Bot, Maria de Mar Piera Martorell, Victòria Bertran Corredor La lectura en veu alta per part del mestre obre la porta a d...
Transformació educativa: actualitzar per poder innovar
Brossa i Martí i Pol, dos poetes per treballar la poesia a primària
En el present article es mostren les propostes educatives que ofereixen les fundacions Joan Brossa i Miquel Martí i Pol per treballar la ...
Personalitzar l´avaluació en el marc d´un currículum competencial
Què em vols, poesia? O de com podem alimentar l’ànima amb paraules
Al col·legi Verdemar, de Santander, s’omplen cada any molts fulls de paper amb poemes i versos. N’hi ha uns que ofereixen ritme i m...
Som Tusitales