L’ús de mòbils a l’institut
Hem de permetre els mòbils a l’aula, limitar-ne l’ús o prohibir-los? En un exercici de reflexió, alumnat i professora...
De pal, d’impremta o lligada?
El debat sobre quin tipus de lletra s’ha de prioritzar en l’alfabetització inicial està en plena efervescència a l&rs...
Desplaçar el centre
Al present article s’hi relata, en un to obertament personal, la transformació del concepte mateix d’educació literàr...
Notícies d’interès
Libros. Encuentros. Webs
Dialogar i conviure per créixer
Sovint, perdem el sentit del que fem a l’aula. En aquest article, hi volem defensar la necessitat de fonamentar la vida quotidiana a clas...
El lector competente posee un saber metacognitivo
Què s’entén per «lector competent»? Partint d’aquest interrogant, el capítol presenta una relació ...
La experiencia TIC del CEIP San Walabonso
El CEIP San Walabonso, de Niebla (Huelva), és un collegi públic d'educació infantil i primària d'uns quatre-cents alumnes. Aquesta es...