Dificultats de comportament: centrar-nos en els aspectes positius
Quan un alumne o una alumna ens crida l’atenció perquè mostra un comportament problemàtic, ens solem centrar en el que fa m...
Profundizamos en el arte. Mas allá de la animación lectora
Els mestres i les mestres han de ser una guia per a l'alumnat. La seva primera tasca consisteix a donar-los les ferramentes necessàries ...
Educación musical y competencias transversales
A pocos sorprenderá que comience este artículo recordando que, a pesar de que la música forma parte de los currículos de todas las et...
Rompiendo barreras con la escuela inclusiva
Las dos asesoras que coordinamos el Proyecto Grundtvig "Inclusion in Adult Education", en nuestros respectivos centros de profesores de G...
Emmi Pikler: La competencia motriz del bebé es posible cuando cambia la mirada del adulto.
Tú la letra y yo la música
Espais exteriors com a projecte en què participa la comunitat
La renovació del pati com a valor col·lectiu i com a projecte pot implicar tota la comunitat educativa, des dels infants més petits fin...
Una mala passada
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...