Docència compartida a l’aula: reptes i possibilitats
Les dinàmiques i les intervencions en docència compartida (DC) incorporades en els centres constitueixen un motor de canvi i millora edu...
Quina odissea és l’Odissea?
L’article analitza un projecte d’ensenyament multimèdia i hipertextual sobre l’Odissea que ha estat dissenyat en format de p&...
Ressenya: Aprenseñar: Evidencias e implicaciones educativas de aprender enseñando
Família, escola i altes capacitats
Les alumnes i els alumnes amb altes capacitats tenen necessitats educatives, emocionals i socials. Tot i que cadascun dels infants és un ...
Iniciar i sostenir pràctiques de docència compartida a les aules
La docència compartida (DC) esdevé una estratègia potent per l’aprenentatge entre docents i per la millora professional i d...
Contrast entre textos com a estratègia d’apropament als clàssics
La memoria afectiva com a clau per a la didàctica de la llengua i de la literatura
En aquest article, hi mostrem els beneficis de l’ús de la memòria afectiva com a punt de partida per a l’ensenyament de la l...
Once upon a time…
La sensibilització envers l’aprenentatge de l’anglès a l’educació primària es fonamenta en unes bases ne...