Parlem de l’adverbi. Els conceptes gramaticals dels alumnes de l’ESO.
L'article descriu un treball indagatori sobre les representacions gramaticals dels alumnes de secundària, concretament sobre la categori...
Còmic, novel·la gràfica i àlbum il·lustrat a secundària
Còmic, novel·la gràfica i àlbum il·lustrat a secundària Gustavo Bombini, Mireia Manresa Potrony Consell de Direcció...
La lectura com a experiència vinculada al gust
En el present treball s’hi teixeixen les accions d’una seqüència ideada perquè els meus estudiants, a partir de la lect...
La trampa de la innovació pedagògica
En aquest article d'opinió, Alicia Nimo reflexiona sobre la necessitat d'abordar la innovació des d'una intensa formació i u...
La veu dels lectors de poesia a l´educació secundària
El present article explica un taller de lectura i escriptura de poesia dut a terme en un segon curs d’educació secundària a la pro...
Tecnología frente a metodología
La didàctica de la llengua (les llengües) i la literatura.
L'objectiu de l'article és el de donar les idees clau que configuren la didàctica de la llengua i la literatura com un àmbit de coneix...
La videoressenya, una proposta plural i reflexiva per a treballar les lectures
Proposem elaborar una ressenya de la lectura realitzada trimestralment enregistrada en vídeo, així aconseguim una anàlisi en profundit...