En context: De la línia del temps vital al paradigma verbal
Aquesta activitat, en part oral i de parla exploratòria, planteja reflexionar sobre el (pas del) temps i la seva relació amb els usos ve...
La compentecia informacional (leer para aprender) en el plan de lectura y escritura
¿Por qué trabajar el huerto en la escuela?
EN LÍNI@: Hem de celebrar el Nadal?
S'han de celebrar, a l'escola, les festes d'origen cristià com ara el Nadal? Això implica que també hi hem de celebrar les d'origen mu...
¿Hacia dónde vamos ahora?
¿Hacia dónde vamos ahora? José Fernando Juan Santos Profesor de bachillerato del Colegio Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jos...
Parar l´orella, detenir la mirada, construir sentit
Parar l’orella, detenir la mirada, construir sentit Les bondats de l’àlbum il·lustrat per a l’educació literària...
Recursos per a l’aula: Reflexionem sobre la varietat lingüística
Presentem una proposta didàctica sobre la varietat lingüística treballada mitjançant dues activitats. L’una està...
Mastegar un llibre i pair-lo: animació lectora
Al segle xvi el filòsof Sir Francis Bacon deia: «Alguns llibres són provats, uns altres devorats, però n’hi ha poqu&i...