COMLIN, un camí cap a la cultura de la reflexió
Com podríem fer de l’escola un espai experimental per al professorat? Quins aspectes s’han de tenir en compte per desenvolupar canv...
Leemos en diferentes situaciones y con objetivos diversos
La idea clau de què parteix aquest capítol és que llegim en diferents situacions i amb objectius diversos, fet que influeix decis...
A la inmensa mayoría
Material para el alumnado: Imagen personal e imagen social: Un avatar en el mundo real
Enseñando la ilusión de descubrir
[...] inspirar vivo entusiasmo, despertar en el talento la conciencia de las propias fuerzas, sin dañarle con temeraria presunción: he ...
L’ensenyament de l’escriptura a secundària
Aprendre a escriure és una activitat extraordinàriament complexa que no finalitza a la primària, sinó que ha de continuar al llarg de...
El jardí lingüístic de l'aula
El jardí lingüístic de l’aula Amparo Tuson Valls Universitat Autònoma de Barcelona A les pàgines que segueixen plantege...
I tu, ets agent de canvi educatiu?
I tu, ets agent de canvi educatiu? Ana Murcia Asensio Directora EOE Grado (Astúries) www.anamurciaorientacion.es/ La tornada a l’escola s...