El pensamiento del profesor. Enseñanza de lengua y Reforma
Aquest capítol projecta l’atenció en un grup de professors de llengua. S’hi analitza la relació existent entre les cr...
L’àlbum il·lustrat: gaudi literari o recurs imprescindible per a l’aprenentatge lector?...
L'objectiu d'aquest treball ha estat comprovar que els àlbums illustrats, si són mediats adequadament pels mestres, esdevenen productes...
Llengua de l'alumnat, llengua de l'escola
Llengua de l’alumnat, llengua de l’escola Fabio Jurado, Carlos Lomas Consell de Direcció de d’ARTICLES Hannah Wright (Unsplash)...
Neologismes a l’aula
No cal corregir exàmens per adonar-se de la manca de vocabulari o de l’ús impropi de termes. Les persones adultes, fins i tot form...
Multitasquesweb
Multitasquesweb (MTW) és una proposta didàctica flexible, motivadora i multidisciplinària, que atorga un gran reconeixement i un gran ...
Conceptos gramaticales de los alumnos de secundaria: el objeto
El treball que recull aquest capítol sobre el subjecte sorgeix d’un projecte d’investigació sobre l’activitat metaling...
Conversem, llegim i escrivim. Aprenem amb sentit
La pràctica de la conversa adquireix un paper fonamental, tant en la construcció del coneixement com en la gestió i el desenvolupament...
Lectura crítica multimodal