Llegir per escriure i escriure per llegir: una webquest sobre el Lazarillo de Tormes
A partir d'una obra de la literatura clàssica espanyola, el Lazarillo de Tormes, l'autora elabora una proposta didàctica de lectura i e...
La perspectiva sociocultural de l'aprenentatge de llengües
La perspectiva sociocultural de l’aprenentatge de llengües Redescobrir, intervenir i implicar l’entorn lingüístic proper Xa...
Intersección entre la educación musical y la educación socioemocional
Cómo nos convertimos en buenos lectores: las competencias necesarias para la comprensión y su d...
La comprensió lectora exigeix la posada en marxa d'un bon nombre de processos (la descodificació de les paraules, l'elaboració de...
¿Es bueno introducir el inglés a edades tempranas?
Numerosos estudios nos dicen que una segunda lengua se construye a partir de una buena estructura de la lengua materna. Así pues, ¿es n...
La problemática de los métodos de enseñanza de la lectura: ¿qué sabemos en este momento?
Relat fantàstic i realitat
Aquest article presenta una seqüència didàctica en què es treballa el relat fantàstic a quart d'ESO. S'inscriu en una programació d...
Aprendizaje basado en tareas y contextos reales para el desarrollo de las habilidades orales en i...
Eleonora Nakova Katileva Instituto Jaume Balmes. Barcelona Se muestra una experiencia llevada a cabo con estudiantes de bachillerato en m...