Les creences es reforcen
Les creences tenen la capacitat de preveure el que passarà i ens hi predisposen fent de filtre o de catalitzador perquè passi justament ...
Desplaçament actiu a l’escola com a projecte interdisciplinari
Presentem les línies generals d’un projecte interdisciplinari ideat per fomentar el desplaçament actiu (caminant o amb bicicleta) ...
Problemas de historia: ABP y didáctica de las ciencias sociales en el aula de secundaria
Diferències de grau i diferències de tipus
En una classe de sisè de primària s’entaula un diàleg al voltant de les diferències. La conversa sorgeix arran d&rsq...
Pablo Martínez Cousinou: «Hi ha una gran necessitat d´ensenyar alfabetització visual a les es...
Pablo Martínez Cousinou és fotògraf, encara que la conversa que mantenim amb ell ens porta a parlar de periodisme, educació...
Bienestar docente. La práctica de la meditación
Enseñanza de la estructura y función celular: Modelamiento bajo una metodología constructivista
Són rumors, són rumors…
L’escola és inclusiva o no és escola. Amb aquesta premissa n’hem d’abordar el disseny. Així mateix, tot el que ...