De corregir los exámenes a Co-Regir los aprendizajes
L'intent de millorar el treball dels alumnes en els exàmens ha provocat diverses modificacions en l'avaluació i la gestió de l'au...
“Només avui”, un joc que crea vincles
L'actitud interior davant de qualsevol situació de la vida pot marcar una clara diferència entre estar «bé» o estar «incòmode».
De l’input comprensible a la producció en L2 en un entorn Moodle
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada La interactivitat del qüestionari Moodle i la multimodalitat de Genially ens ajuden a g...
La poesia en l’educación lectora i literària
Els autors analitzen el lloc de la poesia en l’ensenyament de la literatura i en reclamen el protagonisme a les aules de tots els nivells...
Miquel Àngel Essomba, experto en temas de interculturalidad. «Romper barreras, construir puentes»
Material per a l’alumnat: Comuniquem-nos en positiu: recursos per a exercitar les nostres habilit...
L’educació poètica
LOMCE y neoliberalismo