Literatura, cinema i ciència
Utilitzar el relat com a font d’aprenentatges és una tendència reivindicada per psicòlegs cognitius i neurocientífic...
Ús del temps per part de la infància i l´adolescència
Els temps extraescolars d’infants i d’adolescents són objecte de reflexió i de controvèrsia social. El debat é...
Mirant cap al cel
Els continguts relatius als fenòmens atmosfèrics i astronòmics constitueixen un «clàssic» en la formació...
Marc Vilamajó. Una AMPA com una casa
Sustancias solubles y no solubles en agua
El cervell lector i escriptor: aportacions per a l’aula
Com aprèn a llegir i a escriure el cervell? Hi ha un període crític per aprendre’n? Quines estratègies podem utilitz...
El color blau
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), breus retalls de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Coneguem Salvador Espriu
Aquest article presenta l’experiència de la realització, a diferents escoles de Catalunya, d’un taller didàctic sobre...