Sortir a l’espai proper
L’escola Mas Rampìnyo, de Montcada, gaudeix d’un entorn privilegiat al qual les mestres volen retornar el valor educatiu que t&eacu...
Aquí juguem, i allà aprenem? Una educació infantil que ho tingui tot
Andrea Khalfaoui Larrañaga Investigadora postdoctoral a la Universitat de Deusto andrea.khalfaoui@deusto.es En una escola bressol d’Edimb...
L’entorn més educatiu
El projecte comunitari ens ha permès constatar com la feina realitzada en xarxa millora el reconeixement, la convivència i les oportunit...
El plaer d’aprendre
Estudis recents en neurociència expliquen les bases biològiques sobre per què és important associar les experièncie...
El taller de les papallones
La participació de tots els sectors de la comunitat educativa és possible si s’unifiquen objectius que redundin en benefici dels i...
Construir una nova escola per a una nova realitat
Aquest article pretén establir un diagnòstic general de la situació de l’escola i formular-hi propostes de canvi. Partim de...
Joan Domènech: “L’experiència escolar no ha de ser una cursa”
Mestre vocacional i director de l’escola pública Fructuós Gelabert, de Barcelona, va publicar el llibre Elogi de l’educaci&o...
666. Petits canvis
En el present article, s’hi relata l’experiència d’una colla de professores. L’autor, assessor de formació, juga...