A favor de las teorías “románticas” del siglo pasado
Parece mentira que metidos ya en la segunda década de este siglo XXI aparezcan en boca de responsables de distintas administraciones edu...
Del text escrit a l’exposició oral
La pràctica d’escriptura que presentem aquí es va dur a terme durant el curs 2011-2012, com a continuïtat del treball iniciat...
Lozalizar y seleccionar información implica difinir los objetivos, conocer las fuentes y valorar...
En aquest capítol es parla dels diferents aspectes d’una competència lectora, que constitueix una de les diverses destreses requer...
Aprenem i eduquem junts
El present arriba carregat d'incògnites que sorgeixen intentant donar resposta a les que ens mostrava el passat i que en portaran unes a...
Criar desde el miedo
Educar implica cultivar en niños y niñas una ética del cuidado en sus relaciones, haciéndolos responsables de sus propios afectos. Si...
La tria d’equips cooperatius estables per a l’aprenentatge de la convivència des de la ZDP...
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada El procés participatiu dels infants en la construcció dels grups de convivència i ...
De l’aula a la tele
En aquest article, hi exposem una activitat portada a la pràctica amb l’objectiu de donar més funcionalitat al treball de l&r...
Los lectores interactuamos de diferentes maneras con los textos según lo que necesitamos hacer c...
Al llarg d’aquest capítol es presenten els diferents aspectes de la competència lectora que el PISA avalua: l’obtenció...