Procesar la información requiere integrar ideas e interpretar sus relaciones
Quan establim el tema d’un text o elaborem idees generals que sintetitzen una part del text, integrem les informacions. Per fer-ho, hem d...
Prendre decisions
A favor de las teorías “románticas” del siglo pasado
Parece mentira que metidos ya en la segunda década de este siglo XXI aparezcan en boca de responsables de distintas administraciones edu...
Del text escrit a l’exposició oral
La pràctica d’escriptura que presentem aquí es va dur a terme durant el curs 2011-2012, com a continuïtat del treball iniciat...
Lozalizar y seleccionar información implica difinir los objetivos, conocer las fuentes y valorar...
En aquest capítol es parla dels diferents aspectes d’una competència lectora, que constitueix una de les diverses destreses requer...
Aprenem i eduquem junts
El present arriba carregat d'incògnites que sorgeixen intentant donar resposta a les que ens mostrava el passat i que en portaran unes a...
Criar desde el miedo
Educar implica cultivar en niños y niñas una ética del cuidado en sus relaciones, haciéndolos responsables de sus propios afectos. Si...
La tria d’equips cooperatius estables per a l’aprenentatge de la convivència des de la ZDP...
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada El procés participatiu dels infants en la construcció dels grups de convivència i ...