Docència compartida a l’aula: reptes i possibilitats
Les dinàmiques i les intervencions en docència compartida (DC) incorporades en els centres constitueixen un motor de canvi i millora edu...
Isabel Ferrer, pedagoga, psicòloga i logopeda. «Més enllà de les paraules»
Fa anys que treballa amb persones de diversos col·lectius a partir del que ella anomena «eix de la comunicació i el llenguatge&raq...
Família, escola i altes capacitats
Les alumnes i els alumnes amb altes capacitats tenen necessitats educatives, emocionals i socials. Tot i que cadascun dels infants és un ...
Com entenem el treball per projectes a l’etapa d’infantil?
A la recerca de les pautes DUA (disseny universal per a l’aprenentatge)
No es pot parlar d’educació inclusiva al segle xxi sense parlar de disseny universal per a l’aprenentatge, un marc que optimitza l&...
Iniciar i sostenir pràctiques de docència compartida a les aules
La docència compartida (DC) esdevé una estratègia potent per l’aprenentatge entre docents i per la millora professional i d...
Nous reptes, noves respostes: l’educació infantil i l’aprenentatge servei (ApS)
Els projectes d’aprenentatge servei representen una gran oportunitat perquè cadascú de nosaltres aporti el seu granet de sorra a l...
Once upon a time…
La sensibilització envers l’aprenentatge de l’anglès a l’educació primària es fonamenta en unes bases ne...