Aprenent per projectes o projectant aprenentatges
Tenir en compte l’aprenent, les seves necessitats, les seves inquietuds i els factors socials que l’envolten abans de dissenyar un projec...
Treball en petit grup en l’etapa 0-3
Fem un projecte musical solidari
La música pot ser una eina per desenvolupar projectes solidaris. La proposta didàctica que presentem aquí pretén, a trav&e...
Ja ho dèiem, que calia. Som-hi!
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
Docència compartida a l’aula: reptes i possibilitats
Les dinàmiques i les intervencions en docència compartida (DC) incorporades en els centres constitueixen un motor de canvi i millora edu...
Isabel Ferrer, pedagoga, psicòloga i logopeda. «Més enllà de les paraules»
Fa anys que treballa amb persones de diversos col·lectius a partir del que ella anomena «eix de la comunicació i el llenguatge&raq...
Família, escola i altes capacitats
Les alumnes i els alumnes amb altes capacitats tenen necessitats educatives, emocionals i socials. Tot i que cadascun dels infants és un ...
Com entenem el treball per projectes a l’etapa d’infantil?