Coneguem-nos millor!
Poques vegades es fan activitats de coneixença amb els grups classe que, amb sort, vagin més enllà del primer dia, es realitzin e...
Comentamos: Hablar, escuchar, conversar. Teoría y práctica de la conversación en las aulas.
Els reptes educatius del segle XXI per una mestra que comença
D'una banda, l'escola segueix sent la institució per excellència per educar els nostres ciutadans i ciutadanes. D'altra banda, sembla q...
Descongelar la palabra escrita
El teatro es un lugar de encuentro; un lugar de diálogo vivo, único e inimitable que habla de la sociedad y sus tragedias, del hombre, ...
¿Qué podemos hacer para mejorar la participación en los equipos de profesoras y profesores?
Créixer
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
La intertextualidad en el aula de español como lengua extranjera
El carácter intertextual de las manifestaciones artísticasintertextuali-dadApolo y Dafne Cristo de Velázquez , Cuentos de Eva Luna , L...
Ser mestra d’escola rural. Estimar la feina
L'escola és a la vora de casa. Tot i els inconvenients que ja sabem que això comporta, per a mi pesen més els avantatges, perquè sobr...