Dolors Ferrer i Lupe Arasa, coordinadores del Projecte Apel·les: «Volem aportar el nostre bagatge...
Una autodefinició: Som emprenedores i no ens fan por els reptes. Som pacients en l’escolta i respectuoses, ens agrada ajudar els infants ...
Materials a examen: El monstre de Mary Shelley
En el present text valorem el projecte de treball realitzat en suport digital i titulat Frankenstein: El monstruo de Mary Shelley, que tr...
Una habitación propia para la literatura
Afirmar que no corren buenos tiempos para la enseñanza de la literatura en el bachillerato corre el riesgo de convertirse en una queja r...
Llegir per a reconèixer-nos
Aprendre a llegir representa un dels reptes més importants de la tasca educativa a l'escola i es fa mitjançant un procés que poques ve...
En context: Argumentar amb jocs de rol i elaborar un reportatge a partir d’una entrevista
Se presentan dos actividades diferenciadas: una de argumentación oral a través del juego de rol y otra de elaboración de una entr...
Pasado y presente de la educación literaria en el bachillerato
La literatura, eso que muere cuando se convierte en mera disciplina académica, en asignatura, cuando se encasilla; la literatura, ese vi...
La gasela Thomson i la tortuga Tabasco
Les amistats profundes ens poden canviar la vida
Andrea Khalfaoui Larrañaga Investigadora postdoctoral a la Universitat de Deusto andrea.khalfaoui@deusto.es L’amistat té beneficis imp...