Com s’aprèn a ser docent?
Ser mestre d’infantil i de primària continua sent vist com una feina fàcil i còmoda. Sembla que la tasca que realitzen els ...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Europa, sense fronteres? Projectes a l’aula a partir de problemes socials rellevants
Tot seguit es planteja un projecte enfocat a l’alumnat del cicle superior de primària que consta de dues parts: una recerca cooperativa d...
Infants cuidadors, infants sensibles
«Infants cuidadors, infants sensibles» és una proposta didàctica que cerca treballar amb nens i nenes de tercer i quart de p...
Qüestió de confiança
Aquestes són algunes de les opinions generades al fòrum de la nostra web després d’haver fet la lectura de l’article ...
Per arrodonir: Instal·lacions per al joc presimbòlic i simbòlic
Música i cultura: De dins del cor
Vaig arribar al cor de gospel Veus.kat, de Lleida, de la mà d’una amiga. La idea bàsica, la que m’atreia, era la possibilita...
Prólogo