Recursos per a la pràctica: Abordar la pobresa amb contes i novel·les
Amb el menjar, no s’hi juga
Els alumnes i les alumnes de sisè d’educació primària del CEIP Manuel González Martí, de Benifaraig (Val&egra...
Què és el trauma per adversitat en la infància primerenca?
Què és el trauma per adversitat en la infància primerenca? Mercedes Moya Herrero, María Martín Titos, Pilar González Mor...
Nena amb vaixell
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
GUIXdos, núm. 148: Nosaltres usem Internet, no n’abusem.
Presentem Internet com a recurs i protagonista d'aquesta proposta didàctica dintre de la matèria d'educació per a la ciutadania i els ...
Geometria amb alumnes cecs: descobrim les formes.
En aquest article, hi presentem un material didàctic per entendre la geometria, d'elaboració senzilla i destinat a alumnes amb probleme...
Confiar en los niños, confiar en los padres
La motivació intrínseca, el multiplicador de l’aprenentatge
Consigna de l’evidència La motivació intrínseca és un multiplicador natural de l’aprenentatge. Si basem la nostra pr&#...