Deixem-los badar!
En aquest article d'opinió, Antoni Aguilar proposa una reflexió sobre les conseqüències profundes que comporta l'estí...
La normalitat
Considerem normal tot allò que ens serveix de norma, tot allò que ens proporciona seguretat perquè es basa en unes regles que det...
Les famílies a l´aula des d´una perspectiva sistèmica
La història i el context familiar en el qual es desenvolupa cada infant condicionen la possibilitat, o no, d’aprendre a l’aula. Cal...
Recursos per a la pràctica: Abordar la pobresa amb contes i novel·les
Amb el menjar, no s’hi juga
Els alumnes i les alumnes de sisè d’educació primària del CEIP Manuel González Martí, de Benifaraig (Val&egra...
Què és el trauma per adversitat en la infància primerenca?
Què és el trauma per adversitat en la infància primerenca? Mercedes Moya Herrero, María Martín Titos, Pilar González Mor...
Nena amb vaixell
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
GUIXdos, núm. 148: Nosaltres usem Internet, no n’abusem.
Presentem Internet com a recurs i protagonista d'aquesta proposta didàctica dintre de la matèria d'educació per a la ciutadania i els ...