Luis Alberto Branda. Bevent de les fonts de l’ABP
L'aprenentatge basat en problemes (ABP) és un dels mètodes que ha gaudit de més arrelament en educació superior al llarg dels darrers...
Taller d’escacs
En aquest article, hi presentem una experiència realitzada en una escola barcelonina, en la qual, sota el format de tallers, s'utilitzen...
Descobrim la biblioteca junts
El projecte de biblioteca s'engega gràcies al suport del programa de biblioteca escolar «PuntEdu», però també sorgeix mercès a les ...
Dos implants coclears a l’aula
Davant alumnes amb necessitats educatives especials és necessària una resposta ràpida i efectiva per part del sistema educatiu, per ga...
El teixit d’aula, una inclusió real: L’experiència de l’escola Fluvià, un centre en construcci...
Som una escola diferent i ens volem explicar. Fa cinc anys que vam néixer i ens estem fent el vestit a mida, encara que tot just hem cos...
Per què cal observar la pràctica docent?
L'Observatori Internacional de la Professió Docent --OBIPD-- neix com a iniciativa d'un grup d'institucions i de professionals interessa...
Fent i desfent, aprèn l’aprenent!
En aquest article, s'hi presenta una activitat de resolució de problemes amb alumnes del cicle superior de primària en la qual es mostr...
Capses i capsetes
En aquest article, s'hi tracta una part important de la geometria amb uns materials que normalment acaben al contenidor de paper. Com que...