Ús dels indicadors de centre
Des del curs 2007-2008, tots els centres de primària i de secundària de Catalunya --tant públics com privats concertats-- apliquen el ...
Usando Scratch en secundaria
Contextualización de la experienciaMuchas veces los educadores y las educadoras nos encontramos frente a la disyuntiva de impartir, simp...
L’efecte persistent de les cebes. Sobre la lectura de la premsa a l’aula
Una de les funcions de l'escola és ajudar l'infant a conèixer els pensaments i les pautes de comportament que ens fan més sociables, m...
Alumnado competente en el futuro tecnológico
¿Quién podía imaginar hace veinte años que los autores de este artículo podrían estar escribiéndolo, simultáneamente, mientras un...
Espurnik, proposta educativa en tres dimensions
Presentem Espurnik, un nou entorn virtual d'aprenentatge en tres dimensions basat en Open Sim.
José M.ª Rabadán Vergara, director del CEP de Santander. Formar para un cambio real
Les normes culturals en l’entrevista educativa
Una entrevista ha de respectar els principis generals de les converses: saludar-se quan es comença la trobada i quan s'acaba; contestar ...
EN LÍNE@: ¿Repetir curso?