El nostre clima, el nostre entorn, la nostra responsabilitat
Som part del problema, però també som part de la solució. Cal que replantegem el nostre model econòmic i el nostre estil d...
Com representem el món?
La seqüència didàctica que presentem pretén que l’alumnat prengui consciència de les diferents maneres que hi h...
Más deporte, más salud
En octubre de 2010, el Consejo Superior de Deportes (CSD) presentó el Plan Integral para la Actividad Física y el Deporte, conocido com...
Per què algunes coses diem que són «bones»?
Ens trobem en una classe de cicle mitjà. És el tercer any en què els nens i nenes fan filosofia. Topem amb una expressió d...
La pràctica reflexiva en la formació del professorat: l´experiència del CEP d´Eivissa
En aquest article, s’hi presenta l’estratègia dissenyada i posada en pràctica per l’equip d’assessors i assessor...
¿Hacia un modelo de calidad?
El Partido Popular, responsable del nuevo Gobierno central, apunta que nuestro sistema educativo suspende en excelencia, pues los índice...
Taules de programació: Una llegenda amb sorpresa. Un tomb pel Timbaler del Bruc
Aquesta proposta exposa les característiques metodològiques principals del treball per projectes. Parteix de la motivació inicial...
El CEIP Manuel Núñez de Arenas, una escola que potencia l´autonomia i la creativitat
La present experiència es desenvolupa al CEIP Manuel Núñez de Arenas, escola situada al barri d’Entrevías, districte...