Los niños pueden divertirse en los museos
Cómo simultanear la diversión y el aprendizaje en los lugares patrimonialesLos programas relacionados con la educación patrimonial son...
Conquerint els espais del nostre col·le
L’experiència que portem a terme a l’escola Arcadia està basada a aconseguir que cada nen i cada nena de qualsevol etapa edu...
El semàfor: una tècnica per regular la ira
La senzilla tècnica de dibuixar un semàfor i de dotar cada color d’un missatge emocional ajuda a regular de manera apropiada la ir...
Mis recuerdos y los nuestros
La variabilidad de contextos políticos, sociales y económicos que abarca el hecho de hacer referencia a lo internacional no impide enco...
Què és l´educació STEM o STEAM? Per què ens hi hem de posar?
La perspectiva de l’educació CTIM (ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques), més coneguda com STEM (d’a...
De les preguntes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
El uso de las nuevas tecnologías y el patrimonio en el ámbito escolar
tecnologías emergentes En el ámbito concreto de la educación patrimonial, por ejemplo, el uso de tecnología en los discursos museogr...
Cervell, cor… Acció!
Al CEIP Pasico Campillo, de Lorca (Múrcia), hem creat un projecte meravellós, els resultats del qual arriben més enllà de ...