Fer bona lletra?
Al «Fòrum» del número anterior, hi vàrem publicar l’opinió de Montserrat Fons arran de la polèmic...
De la realitat al joc simbòlic i del joc simbòlic a les matemàtiques
Aquesta experiència té com a objectiu principal usar el sistema monetari (l’euro) en una situació contextualitzada (la boti...
Gestió dels indicadors per a una avaluació trans-formativa
L’avaluació de centre mitjançant els indicadors té una dimensió formativa per a la institució docent com a or...
Notícies d’interès
Com podem crear un entorn lingüístic motivador a l´aula d´anglès
Diversió i rutina poden anar agafats de la mà a les nostres classes. Als infants petits, els encanta la repetició, i així ...
Per arrodonir: Anglès al cicle 3-6
Les arrels del malestar en les criatures
L’Anna té 3 anys i mig. És filla única d’una parella gran. Espavilada, alegre, un argent viu. La joia de la parella. ...
Educació informal: Laboratori de certeses
El passat industrial d’aquest Vallès que m’acull batega entre els racons dels seus carrerons i les finestres de les seves fà...