Notícies d’interès
Enraonar: parlar, conversar i dialogar
Enraonar: parlar, conversar i dialogar Irene de Puig i Olivé L’etapa d’educació infantil és clau per aprendre la llengua, q...
Les famílies a l´aula des d´una perspectiva sistèmica
La història i el context familiar en el qual es desenvolupa cada infant condicionen la possibilitat, o no, d’aprendre a l’aula. Cal...
Canvi de mirada
Sabem que hi ha coses que funcionen. Nosaltres volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·l...
Claus per facilitar la convivència intercultural en educació infantil
Claus per facilitar la convivència intercultural en educació infantil Andrea Khalfaoui La participació de les famílies, les intera...
Una política educativa basada en evidencias
Una inveterada tradición, compartida por todos los Gobiernos es que la educación se subordina a los objetivos políticos, no a lo que f...
Crecer dando valor a cada uno
La escuela Riera de Ribes es fruto de la evolución de una parte del equipo de maestros de la antigua escuela El Pi (Sant Pere de Ribes),...
Mestres sense alumnes.
En aquesta secció, hi presentem una reflexió sobre el rol dels mestres en espais educatius diferents dels de l'escola.