Les famílies a l´aula des d´una perspectiva sistèmica
La història i el context familiar en el qual es desenvolupa cada infant condicionen la possibilitat, o no, d’aprendre a l’aula. Cal...
Hi ha maneres d´apaivagar el malestar de mestres i criatures a l´escola?
Molts mestres es pregunten sovint si és possible treballar amb menys angoixa i reduir el malestar propi i el dels infants que tenen al se...
Fem les coses amb les paraules
Fem coses amb les paraules Enrique García Martínez «Quan deixem que la vida real entri a l’aula permetem que es doni sentit i sig...
Per arrodonir: Matemàtiques a l´educació infantil
Amb les famílies: Decàleg «Compartir l´educació matemàtica amb les famílies»
Conversar sense paraules
Conversar sense paraules Loli Vázquez Carrasco, Mar Carreras Salarich Conversar sense paraules, amb la mirada, el gest, el moviment, l’es...
Pistes per a l’avaluació: Com hauria de ser l´avaluació de l´educació matemàtica infantil?...
Recursos per a la pràctica: Matemàtiques: numeració i geometria